KOSZYK
Twój koszyk jest pusty
Ceny dla Ciebie | 40 zł na start | Wyjątkowe oferty - Zarejestruj się teraz
Gwarancja < wstecz
Warunki gwarancji za każdym razem zależą od producenta i są zwykle opisane w karcie gwarancyjnej, która jest dołączona do produktu.

Produkty zakupione w EASY / SURF zachowują gwarancyje producenta, która w większości przypadków wynosi jeden rok, od daty zakupu, chyba że w warunkach gwarancji podano inaczej. Proszę sprawdzić strony poszczególnych produktów, aby poznać szczegóły.

W przypadku stwierdzenia że produkt jest wadliwy, wystarczy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Cała procedura jest bardzo krótka:

Wyślij do nas e-mail na adres: warranty@easy-surfshop.pl, zawierający:
  • Twoje imię i nazwisko
  • numer zamówienia
  • krótki opis napotkanego problemu
W celu sprawego wyjaśnienia problemu i szybkiej obsługi gwarancyjnej, prosimy dołączyć:
  • zdjęcie kompletnego produktu
  • zdjęcie numeru seryjnego produktu (jeśli jest dostępny)
  • zdjęcie pokazujące szczegóły problemu

Posiadając wspomniane informacje rozpatrzymy reklamację i w razie konieczności poprosimy o wysyłakę uszkodzonego produktu do siedziby EASY/SURF. Jeśli rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe z naszej strony, będziemy konsultować problem z producentem. Naprawy gwarancyjne zostaną przeprowadzone zgodnie z polityką gwarancji konkretnego producenta.

Jeśli produkt jest uszkodzony, z reguły będzie to oznaczało wymianę przedmiotu na nowy lub zwrot pełnej kwoty. Jeśli producent odrzuci roszczenie (na przykład gdy produkt został uszkodzony w wyniku niewłaściwego użytkowania), postaramy się zaoferować rozwiązanie komercyjne, aby pomóc w miarę możliwości naprawić szkodę.

W przypadku uznania roszczeń, wszystkie koszty związane z procesem reklamacjnym, pokryte zostają przez EASY/SURF.

Uwaga: 
Producenci gwarantują że ich produkty są wolne od jakichkolwiek wad materiałowych i produkcyjnych, z pewnymi wyjątkami. Zazwyczaj reklamacja zostanie uznana za bezppodstawną jeżeli:

  • Produkt zostanie uszkodzony na skutek nadmiernego ogrzania lub na skutek działania promieni UV.
  • Produkt został poddany próbom jakichkolwiek napraw.
  • Produkt był używany do celów innych niż ten, dla których został zaprojektowany.
  • Szkoda została spowodowana przez niezastosowanie się do zasad właściwego użytkowania przedmiotu, montażu i konserwacji opisanych w instrukcji obsługi, w tym porad zawartych na etykietach i opakowaniach towarzyszących.
  • Szkoda została spowodowana wypadkiem, zaniedbaniem, kolizją, długotrwałym narażeniem na działanie promieni słonecznych, lub korzystaniem z produktu w warunkach, do których nie został zaprojektowany.
  • Produkt został wykorzystany w celach komercyjnych, w szkole lub wypożyczalni lub przez użytkowników dla których produkt nie został przeznaczony pod względem rozmiaru, wagi, wieku czy umiejętności.

By uzyskać więcej informacji lub omówić konkretny przypadek, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.



 
Szukasz czegoś więcej?
Najlepsze marki + WIĘCEJ