KOSZYK
Twój koszyk jest pusty
Ceny dla Ciebie | 40 zł na start | Wyjątkowe oferty - Zarejestruj się teraz
Warunki zwrotu < wstecz

Produkt Ci nie odpowiada?

 
Mamy dobre wieści:
Możesz zwrócić zakupione u nas towary bez podawania przyczyny w ciągu 60 dni.

To bardzo proste. Możesz po prostu zrezygnować z całości lub z części zamówienia w tym okresie.

Oto co musisz zrobić:

  1. O chęci zwrotu towaru powiadom nas telefonicznie lub pisemnie. Zalecamy, abyś wypełnił formularz rezygnacji zakupu, lecz nie jest to obowiązkowe.
  2. Zapakuj towar. Powinien on być w nieminionym stanie, w oryginalnym opakowaniu, wraz z etykietami - jednak nie jest to niezbędne.
  3. Wypełnij formularz zwrotu. Możesz pobrać go tutaj:

    FORMULARZ ZWROTU
     
  4. Wybierz preferowaną opcję w formularzu zwrotu:
    • Zwrot całej wartości zakupionych produktów.
    • Wymiana na inne produkty.
    • Zwrot na kartę podarunkową do wykorzystania przy kolejnym zakupie.
  5. Wyślij paczkę z załączonym formularzem zwrotu na nasz adres:
    EASY / SURF
    Warszawska 39/41

    61-028 Poznań
    Polska
    tel. +48513020570

​​Proszę zwrócić uwagę na poniższe punkty:

  • Przy nadawaniu paczki zalecamy korzystać z przesyłki z potwierdzeniem nadania.
  • Jeśli zwracane towary nie są w stanie niezmienionym, np uszkodzone, EASY / SURF zastrzega sobie prawo do potrąceń za uszkodzenia, które nie wynikają z czynności mających na celu przetestowanie podstawowych funkcjonalności produktu. Kwota potrącenia zostanie odliczona od kwoty zwrotu.
  • Nie możemy przyjąć przedmiotów dostarczonych do nas za pobraniem (płatne przy odbiorze).
 

Błędy w dostawie wynikające z naszej strony

Jest bardzo mało prawdopodobne, że otrzymasz produkty inne niż te zamówione. Jednakże, jesteśmy tylko ludźmi i błąd ... może po prostu się zdarzyć. W przypadku, gdy odkryjesz błąd po naszej stronie (na przykład otrzymując zły rozmiar lub kolor), skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta przez e-mail: info@easy-surfshop.pl.

Błędnie dostarczone towary będą natychmiast wymieniane lub refundowane. Wszystkie koszty związane z obsługą reklamacji będą ponoszone przez nas, także nie będziesz musiał wnosić żadnych dodatkowych opłat. W przypadku, gdy uzgodnimy że opłacisz wysyłkę towaru, po wymianie zwrócimy Tobie wszystkie koszty obsługi reklamacji.

 

Uszkodzenia w transporcie

Proszę sprawdzić swoje produkty natychmiast po ich otrzymaniu i upewnić się, że nie zostały one uszkodzone w transporcie. Jeżeli uszkodzenie jest widoczne w chwili odbioru towaru od kuriera, masz prawo odmówić jego przyjęcia i poprosić o zwrot towaru do nas.

Jeśli nie zauważysz uszkodzeń przy odbiorze, prosimy o natychmiastowy kontakt z nami przez Live Chat lub e-mailem pod adresem: info@easy-surfshop.pl.

 
W przypadku serwisu gwarancyjnego sprawdź szczegóły tutaj.

 
 
Szukasz czegoś więcej?
Najlepsze marki + WIĘCEJ