Produkty zakupione w EASY-surfshop zachowują gwarancję producenta, która w większości przypadków wynosi jeden rok, od daty zakupu, chyba że w warunkach gwarancji podano inaczej. Proszę sprawdzić strony poszczególnych produktów, aby poznać szczegóły.
W przypadku stwierdzenia, że produkt jest wadliwy, wystarczy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Cała procedura jest bardzo krótka:
Wyślij do nas e-mail na adres: reklamacje@easy-surfshop.pl, zawierający:
- imię i nazwisko
- dowód zakupu lub numer zamówienia ze wskazaniem pozycji na fakturze
- krótki opis napotkanego problemu
- zdjęcie kompletnego produktu
- zdjęcie numeru seryjnego produktu (jeśli jest dostępny)
- zdjęcie pokazujące szczegóły problemu
Posiadając wspomniane informacje rozpatrzymy reklamację i w razie konieczności poprosimy o wysyłkę uszkodzonego produktu do siedziby EASY-surfshop. Jeśli rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe z naszej strony, będziemy konsultować problem z producentem. Naprawy gwarancyjne zostaną przeprowadzone zgodnie z polityką gwarancji konkretnego producenta.
Jeśli produkt jest uszkodzony, z reguły będzie to oznaczało wymianę przedmiotu na nowy lub zwrot pełnej kwoty. Jeśli producent odrzuci roszczenie (na przykład gdy produkt został uszkodzony w wyniku niewłaściwego użytkowania), postaramy się zaoferować rozwiązanie komercyjne, aby pomóc w miarę możliwości naprawić szkodę.
W przypadku uznania roszczeń, wszystkie koszty związane z procesem reklamacyjnym, pokryte zostają przez EASY-surfshop.
Uwaga:
Producenci gwarantują, że ich produkty są wolne od jakichkolwiek wad materiałowych i produkcyjnych, z pewnymi wyjątkami. Zazwyczaj reklamacja zostanie uznana za bezppodstawną jeżeli:
- Produkt zostanie uszkodzony na skutek nadmiernego ogrzania lub na skutek działania promieni UV.
- Produkt został poddany próbom jakichkolwiek napraw.
- Produkt był używany do celów innych niż ten, dla których został zaprojektowany.
- Szkoda została spowodowana przez niezastosowanie się do zasad właściwego użytkowania przedmiotu, montażu i konserwacji opisanych w instrukcji obsługi, w tym porad zawartych na etykietach i opakowaniach towarzyszących.
- Szkoda została spowodowana wypadkiem, zaniedbaniem, kolizją, długotrwałym narażeniem na działanie promieni słonecznych, lub korzystaniem z produktu w warunkach, do których nie został zaprojektowany.
- Produkt został wykorzystany w celach komercyjnych, w szkole lub wypożyczalni lub przez użytkowników, dla których produkt nie został przeznaczony pod względem rozmiaru, wagi, wieku czy umiejętności.
By uzyskać więcej informacji lub omówić konkretny przypadek, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
Blog
Read
SUP Weekend w Kiekrzu – testy i czysta SUP zajawka
Testy ponad 60 desek SUP i WindSUP, warsztaty z instruktorem, świetna atmosfera i słońce – zobacz, jak wyglądał nasz SUP Demo Days w Kiekrzu!
CZYTAJ CAŁOŚĆRead
Garnier King of the Bay 2025 – relacja z wydarzenia, które przeszło do historii!
Co to był za weekend!
Cztery dni wiatru, fal, testów, wyścigów i czystej zajawki. Garnier King of the Bay 2025 w Rewie po raz kolejny udowodnił, że to największe święto sportów wodnych w Europie Środkowej. Setki zawodników, tysiące odwiedzających, non-stop energia – a my byliśmy w samym centrum wydarzeń.
CZYTAJ CAŁOŚĆRead
Jak wybrać deskę SUP – Przewodnik dla początkujących i zaawansowanych
Wybór odpowiedniej deski SUP to jedna z najważniejszych decyzji na początku przygody ze stand up paddleboardingiem – i nie tylko na początku. Nawet doświadczeni użytkownicy, którzy chcą zmienić deskę na coś szybszego, bardziej stabilnego lub lepiej dopasowanego do konkretnego stylu pływania, muszą wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii.
CZYTAJ CAŁOŚĆ