Produkty zakupione w EASY-surfshop zachowują gwarancję producenta, która w większości przypadków wynosi jeden rok, od daty zakupu, chyba że w warunkach gwarancji podano inaczej. Proszę sprawdzić strony poszczególnych produktów, aby poznać szczegóły.
W przypadku stwierdzenia, że produkt jest wadliwy, wystarczy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Cała procedura jest bardzo krótka:
Wyślij do nas e-mail na adres: reklamacje@easy-surfshop.pl, zawierający:
- imię i nazwisko
- dowód zakupu lub numer zamówienia ze wskazaniem pozycji na fakturze
- krótki opis napotkanego problemu
- zdjęcie kompletnego produktu
- zdjęcie numeru seryjnego produktu (jeśli jest dostępny)
- zdjęcie pokazujące szczegóły problemu
Posiadając wspomniane informacje rozpatrzymy reklamację i w razie konieczności poprosimy o wysyłkę uszkodzonego produktu do siedziby EASY-surfshop. Jeśli rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe z naszej strony, będziemy konsultować problem z producentem. Naprawy gwarancyjne zostaną przeprowadzone zgodnie z polityką gwarancji konkretnego producenta.
Jeśli produkt jest uszkodzony, z reguły będzie to oznaczało wymianę przedmiotu na nowy lub zwrot pełnej kwoty. Jeśli producent odrzuci roszczenie (na przykład gdy produkt został uszkodzony w wyniku niewłaściwego użytkowania), postaramy się zaoferować rozwiązanie komercyjne, aby pomóc w miarę możliwości naprawić szkodę.
W przypadku uznania roszczeń, wszystkie koszty związane z procesem reklamacyjnym, pokryte zostają przez EASY-surfshop.
Uwaga:
Producenci gwarantują, że ich produkty są wolne od jakichkolwiek wad materiałowych i produkcyjnych, z pewnymi wyjątkami. Zazwyczaj reklamacja zostanie uznana za bezppodstawną jeżeli:
- Produkt zostanie uszkodzony na skutek nadmiernego ogrzania lub na skutek działania promieni UV.
- Produkt został poddany próbom jakichkolwiek napraw.
- Produkt był używany do celów innych niż ten, dla których został zaprojektowany.
- Szkoda została spowodowana przez niezastosowanie się do zasad właściwego użytkowania przedmiotu, montażu i konserwacji opisanych w instrukcji obsługi, w tym porad zawartych na etykietach i opakowaniach towarzyszących.
- Szkoda została spowodowana wypadkiem, zaniedbaniem, kolizją, długotrwałym narażeniem na działanie promieni słonecznych, lub korzystaniem z produktu w warunkach, do których nie został zaprojektowany.
- Produkt został wykorzystany w celach komercyjnych, w szkole lub wypożyczalni lub przez użytkowników, dla których produkt nie został przeznaczony pod względem rozmiaru, wagi, wieku czy umiejętności.
By uzyskać więcej informacji lub omówić konkretny przypadek, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.