KOSZYK
Twój koszyk jest pusty
10% rabatu z kodem CYBER10

BLACK FRIDAY 2022


Listopad w Polsce zazwyczaj kojarzy się z niską temperaturą, ale w naszym sklepie to bardzo gorący okres. Oczywiście przyczynia się do tego Black Friday i związane z nim zakupowe szaleństwo. Jak co roku ruszamy z wyprzedażami dużo wcześniej, aby rozładować natężenie zamówień i wysyłek. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje o tegorocznej akcji wyprzedażowej. Zapoznanie się z nimi z pewnością ułatwi Ci zakupy, a nam pozwoli na ekspresową obsługę zamówień 😉

Dziesiątki ofert w super cenach
W ramach Oferty Black Friday przeceniliśmy mnóstwo produktów, wszystkie oferty znajdziesz tutaj. Oferty Black Friday łatwo rozpoznasz po czarnym kółku z napisem BLACK FRIDAY na zdjęciu produktu. Oczywiście to nie wszystko. Na wszystkie produkty spoza kategorii Oferty Black Friday działa kod BLACK10 dający zniżkę 10%. Kod działa również na towary przecenione (nawet mocno!) 😉
 
Czas trwania akcji
 
Wyprzedaż trwa do poniedziałku 28 listopada do godziny 10:00. Radzimy, żeby zapoznać się z ofertą nieco wcześniej. Część asortymentu to ostatnie sztuki i może okazać się, że na sam koniec akcji większość najlepszych kąsków będzie już wyprzedanych.
 
Prosimy o przemyślane zakupy
 
Każde zamówienie to osobny proces - oznacza to, że nie ma możliwości łączenia zamówień, jak również dokładania produktów do złożonego zamówienia. Niejednokrotnie zdarzały się pomyłki i opóźnienia związane ze zmianami, które wprowadzali klienci, kiedy obsługa magazynu zdążyła już zapakować towar. Wyobraź sobie sytuację, w której przytrzymujemy kuriera, ponieważ na szybko dopakowujemy produkt, którego klient zapomniał wrzucić do koszyka. Jak się domyślasz nietrudno wtedy o pomyłkę albo opóźnienie wysyłki.
W innym okresie to nie problem, ale w listopadzie zarówno nasz zespół, jak i kurierzy mają mnóstwo pracy. Zanim potwierdzisz zamówienie, sprawdź, czy na pewno wszystko dodałeś/aś do koszyka. Przejrzyj nasz sklep na spokojnie - zaczynamy akcję wcześniej, więc nie ma sensu robić tego w pośpiechu. Skonsultuj z rodziną i znajomymi, czy nie chcą czegoś zamówić z EASY-surfshop, tak aby zaoszczędzić na kosztach wysyłki 😉
 
Sprawdź dostępność produktów
 
Przy każdym produkcie znajdziesz informację o jego dostępności. Informacja "dostępny w naszym magazynie" oznacza, że mamy produkt na miejscu. Jeżeli widzisz "dostępny w magazynie zewnętrznym" oznacza to, że musimy go sprowadzić od dostawcy, co zwykle zajmuje 5-10 dni roboczych. Ze względu na okres Black Friday ten czas może się wydłużyć. Jeżeli w Twoim koszyku znajdą się produkty z naszego magazynu i z zewnętrznego, to paczkę wyślemy dopiero po otrzymaniu produktu/ów od dostawcy.
 
Jeżeli więc zależy Ci na czasie złóż 2 zamówienia: w pierwszym umieść produkty z naszego magazynu, a w drugim te z magazynu dostawcy. Wtedy masz pewność, że Twoje zamówienie z produktami dostępnymi na miejscu wyjdzie najszybciej jak to możliwe.
 
Część produktów wysyłamy dopiero po 28 listopada
 
Dotyczy to produktów surfingowych marek: Torq, Channel Islands, Roam, Futures Fins, Greenfix, Solarez, Bubblegum.
Przygotuj się na dłuższy czas dostawy
 
Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zamówienia wychodziły tego samego dnia, najpóźniej następnego. Poprzednie akcje wyprzedażowe Black Firday pokazały nam, że nie zawsze się to udaje. Po pierwsze ma na to wpływ ogromna ilość zamówień i tego, co się w nich znajduje. Spakowanie linek trapezowych, czy pianki trwa chwilę, ale zapakowanie i zabezpieczenie deski, albo bomu zajmuje o wiele więcej czasu. Przed wysyłką upewniamy się, czy produkt nie posiada wad - niby trwa to chwilę, ale przy dziesiątce zamówień każdego dnia robi już dużą różnicę.
Druga sprawa to kurierzy i ich możliwości: w listopadzie odbierają naprawdę dużo wysyłek. Zdarza się, że przyjeżdża do nas kurier z praktycznie załadowanym po sufit autem, a my chcemy przekazać mu deski, żagle i inne duże zamówienia. Jak się domyślasz, w takim przypadku większe zamówienia zostaną wysłane następnego dnia. Dlatego zachęcamy do przemyślanych zakupów z odpowiednim zapasem czasowym.
 
Służymy pomocą na każdym etapie
 
Nasz zespół ekspertów w składzie: Ewa, Dominika, Agata, Adam oraz Bartek z przyjemnością rozwieje wszelkie wątpliwości - czy to dotyczące doboru sprzętu, czy kwestię wysyłki. Możesz się z nami skontaktować na kilka sposobów:
 
Telefonicznie pod nr.: +48 61 666 07 01
Mailowo: info@easy-surfshop.pl
Live Chat: link

Najwygodniej kontaktować się z nami przez Live Chat - często obsługujemy klientów w sklepie stacjonarnym i nie zawsze mamy możliwość odebrania telefonu. Na każdą wiadomość na Live Chat lub maila odpowiemy, jak tylko skończymy obsługiwać klienta 🙂

Obsługa klienta działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00. Z kolei sklep stacjonarny działa od godziny 9:00 do 17:00

To już wszystko! Dziękujemy, że poświęciłeś/aś chwilę na przeczytanie powyższego tekstu. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu i wybrania najlepszych ofert dla siebie.

Regulamin akcji znajdziesz tutaj.

Szukasz czegoś więcej?
Najlepsze marki + WIĘCEJ