KOSZYK
Twój koszyk jest pusty
Użyj kodu SHOP10 i skorzystaj z dodatkowych 10% rabatu na WSZYSTKIE produkty.
Proces Dostawy < wstecz

Naszym celem jest dostarczenie zamówień na czas bez zbędnych problemów. W związku z tym, prosimy zwrócić uwagę na poniższe punkty:

Adres przesyłki

Podaj precyzyjny adres dostawy, gdzie ktoś będzie obecny by odebrać zamówienie. Najlepszym adresem jest miejsce pracy. Firmy kurierskie doręczają przesyłki głównie w godzinach pracy biur. Jeśli nie będziesz mógł odebrać przesyłki w domu ani w pracy, rozwiązaniem może być zaufany sąsiad, który odbierze paczkę w Twoim imieniu.

Identyfikacja

Upewnij się że Twoje nazwisko lub numer mieszkania jest widoczny na drzwiach Twojego domu. Pomoże to kurierowi znaleźć prawidłowy adres. W przypadku gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adres, podejmie jeszcze 2 próby dostawy. Może się też zdarzyć, że towar zostanie przekazany do magazynu FedEX/TNT w Twojej okolicy i jego odbiór będzie możliwy tylko tam.

Śledzenie przesyłki

Możesz skorzystać z systemu śledzenia przesyłki FedEx/TNT. System ten znajdziesz na tutaj.
Znajdziesz tu informacje, odnośnie czasu dostawy przesyłki, lub jakichkolwiek problemów w jej dostarczeniu.
Wszystkie informacje odnośnie przesyłki, łącznie z jej numerem, powinieneś otrzymać, gdy tylko przekaże je nam kurier.
W przypadku, gdy przeoczysz naszego e-maila, zawsze możesz sprawdzić numer przesyłki po zalogowaniu się w naszym e-sklepie.

Kontakt telefoniczny

Po rejestracji w naszym e-sklepie, upewnij się, że dane kontaktowe oraz numer telefonu sa aktualne. Kurier będzie mógł skontaktować się z Tobą, jeśli wystąpią problemy z dostawą, lub jeśli nie będzie mógł znaleźć adresu dostawy.

Odbiór przesyłki

Proszę sprawdzić swoje produkty natychmiast po ich otrzymaniu i upewnić się, że nie zostały one uszkodzone w transporcie. Jeżeli uszkodzenie jest widoczne w chwili odbioru towaru od kuriera, masz prawo odmówić jego przyjęcia i poprosić o zwrot towaru do nas. Jeśli nie zauważysz uszkodzeń przy odbiorze, prosimy o natychmiastowy kontakt z nami przez Live Chat lub e-mailem.

Jeśli masz dodatkowe pytania, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.


 
Szukasz czegoś więcej?
Najlepsze marki + WIĘCEJ