Produkt Ci nie odpowiada?
Możesz zwrócić zakupione u nas towary bez podawania przyczyny w ciągu 60 dni.
To bardzo proste. Możesz po prostu zrezygnować z całości lub z części zamówienia w tym okresie.
Oto co musisz zrobić:
- O chęci zwrotu towaru powiadom nas telefonicznie lub pisemnie. Zalecamy, abyś wypełnił formularz rezygnacji zakupu, lecz nie jest to obowiązkowe.
- Zapakuj towar. Powinien on być w nieminionym stanie, w oryginalnym opakowaniu, wraz z etykietami - jednak nie jest to niezbędne.
- Wypełnij formularz zwrotu. Możesz pobrać go tutaj:
FORMULARZ ZWROTU
- Wybierz preferowaną opcję w formularzu zwrotu:
- Zwrot całej wartości zakupionych produktów.
- Wymiana na inne produkty.
- Zwrot na kartę podarunkową do wykorzystania przy kolejnym zakupie.
- Wyślij paczkę z załączonym formularzem zwrotu na nasz adres:
EASY SURF
Św. Michała 100
61-005 Poznań
Polska
tel. +48513020570

Proszę zwrócić uwagę na poniższe punkty:
- Przy nadawaniu paczki zalecamy korzystać z przesyłki z potwierdzeniem nadania.
- Jeśli zwracane towary nie są w stanie niezmienionym, np uszkodzone, EASY SURF zastrzega sobie prawo do potrąceń za uszkodzenia, które nie wynikają z czynności mających na celu przetestowanie podstawowych funkcjonalności produktu. Kwota potrącenia zostanie odliczona od kwoty zwrotu.
- Nie możemy przyjąć przedmiotów dostarczonych do nas za pobraniem (płatne przy odbiorze).
Błędy w dostawie wynikające z naszej strony
Jest bardzo mało prawdopodobne, że otrzymasz produkty inne niż te zamówione. Jednakże, jesteśmy tylko ludźmi i błąd ... może po prostu się zdarzyć. W przypadku, gdy odkryjesz błąd po naszej stronie (na przykład otrzymując zły rozmiar lub kolor), skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta przez e-mail: info@easy-surfshop.pl.
Błędnie dostarczone towary będą natychmiast wymieniane lub refundowane. Wszystkie koszty związane z obsługą reklamacji będą ponoszone przez nas, także nie będziesz musiał wnosić żadnych dodatkowych opłat. W przypadku, gdy uzgodnimy że opłacisz wysyłkę towaru, po wymianie zwrócimy Tobie wszystkie koszty obsługi reklamacji.
Uszkodzenia w transporcie
Proszę sprawdzić swoje produkty natychmiast po ich otrzymaniu i upewnić się, że nie zostały one uszkodzone w transporcie. Jeżeli uszkodzenie jest widoczne w chwili odbioru towaru od kuriera, masz prawo odmówić jego przyjęcia i poprosić o zwrot towaru do nas.Jeśli nie zauważysz uszkodzeń przy odbiorze, prosimy o natychmiastowy kontakt z nami przez Live Chat lub e-mailem pod adresem: info@easy-surfshop.pl.