KOSZYK
Twój koszyk jest pusty
Warunki zwrotu < wstecz

Zwroty

 
Mamy dobre wieści:
Na zwrot nieużywanych produktów masz aż 60!


 
TU MOŻESZ POBRAĆ FORMULARZ ZWROTU
 

Pomocne informacje:
  1. O chęci zwrotu poinformuj nas e-mailowo.
  2. Zwracany produkt powinien być w niezmienionym stanie, w oryginalnym opakowaniu, wraz z etykietami.
  3. Jeśli zwracane produkty nie są w stanie niezmienionym (są np. uszkodzone, zabrudzone, itp.), zastrzegamy sobie prawo do potrąceń związanych z utratą wartości produktów. Kwota potrącenia zostanie odliczona od kwoty zwrotu.
  4. Nie możemy przyjąć produktów odsyłanych do nas "za pobraniem" (płatne przy odbiorze).
  5. Adres zwrotów:
    EASY SURF
    Św. Michała 100
    61-005 Poznań, Polska
    tel. +48513020570

Błędy w dostawie wynikające z naszej strony

Jest bardzo mało prawdopodobne, że otrzymasz produkty inne niż te zamówione. Jednakże, jesteśmy tylko ludźmi i błąd ... może po prostu się zdarzyć. W przypadku, gdy odkryjesz błąd po naszej stronie (na przykład otrzymując zły rozmiar lub kolor), skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta przez e-mail: info@easy-surfshop.pl.

Błędnie dostarczone towary będą natychmiast wymieniane lub refundowane. Wszystkie koszty związane z obsługą reklamacji będą ponoszone przez nas, także nie będziesz musiał wnosić żadnych dodatkowych opłat. W przypadku, gdy uzgodnimy że opłacisz wysyłkę towaru, po wymianie zwrócimy Tobie wszystkie koszty obsługi reklamacji.

 

Uszkodzenia w transporcie

Proszę sprawdzić swoje produkty natychmiast po ich otrzymaniu i upewnić się, że nie zostały one uszkodzone w transporcie. Jeżeli uszkodzenie jest widoczne w chwili odbioru towaru od kuriera, masz prawo odmówić jego przyjęcia i poprosić o zwrot towaru do nas.

Jeśli nie zauważysz uszkodzeń przy odbiorze, prosimy o natychmiastowy kontakt z nami przez Live Chat lub e-mailem pod adresem: info@easy-surfshop.pl.

 
W przypadku serwisu gwarancyjnego sprawdź szczegóły tutaj.

 
 
Szukasz czegoś więcej?
Najlepsze marki + WIĘCEJ