KOSZYK
Twój koszyk jest pusty
< Poprzedni produkt

Wing NeilPryde Fly II Blue
Następny produkt >

NEILPRYDE Skrzydło wing foil Fly 2023
5569.00
Dostępny na magazynie
ZAPYTAJ NAS

Wybierz kolor:

Wybierz wariant:

Supernowoczesny wing dla zaawansowanych riderów. Stworzony z najwyższej jakości materiałów, przeznaczony dla najbardziej wymagających użytkowników. Dzięki niezwykle lekkiej i wytrzymałej konstrukcji doskonale sprawdzi się w każdej z dyscyplin począwszy od race i freestyle, aż po wave.  Wykorzystanie ALUULA Aeris pozwoliło zredukować wagę winga o ponad 10%!

Zobacz więcej

Nie przegap okazji! Zapisz się i otrzymuj najlepsze oferty

Dołącz do nas
Filmy
ShortText:
ShortText:

Model 2024 FLY II PRO jest innowacyjnym rozwinięciem pierwszej edycji FLY z 2023 roku. Kształt winga bazuje na nowej wersji FLY II, ale został wzbogacony o najwyższej jakości materiały, aby zapewnić wyjątkową wydajność i wrażenia z użytkowania.

Celem projektantów było zwiększenie stabilności, sztywności oraz poprawa prowadzenia i kontroli. FLY II PRO korzysta z materiału ALUULA Aeris X, charakteryzującego się splotem krzyżującym się pod kątem +/-45°, co skutkuje znacznie zwiększoną sztywnością poprzeczną i odpornością na skręcanie. W połączeniu z lżejszym Aluula Aeris na tipach pozwala zredukować średnicę krawędzi natarcia i poprawić jej odporność na odkształcenia pod wpływem wiatru. Dodatkowo, ponieważ materiały składają się z jednego rodzaju polimeru, są one łatwe w recyklingu.

 

Fly II Pro jest wyposażony również w lepsze uchwyty. Rączki z włókna węglowego pokryte czarną pianką EVA bez tekstury zapewniają niską wagę, idealną sztywność i czysty, techniczny wygląd.

Gama rozmiarów powstała w przemyślany sposób - warianty co pół metra kwadratowego w Fly Pro są łatwe w dobieraniu dla bardziej zaawansowanych riderów. Zakres od 3.5 do 6.5 - możesz znaleźć idealne skrzydło premium NeilPryde na każde warunki.


Mocne strony

Mocny ciąg

Wing generuje dużo mocy, dzięki czemu możesz zejść na wodę z mniejszym rozmiarem niż w przypadku innych modeli


Wygodne rączki

Specjalnie wyprofilowane uchwyty wykonane z carbonu i pokryte EVA zapewniają ergonomiczną pozycję rąk, co redukuje zmęczenie i ułatwia kontrolę oraz manewrowanie



Szkielet ALUULA

Wysokiej jakości tuby, a także superlekkie i sztywne pokrycie z materiałów ALUULA Aeris oraz ALUULA Aeris X pozwoliły zmniejszyć średnicę krawędzi natarcia i zoptymalizować aerodynamikę Fly II Pro


Stabilność

Kształt i rozwiązania techniczne Fly II Pro gwarantują niesamowitą stabilność, również w szkwalistym wietrze



Lekkość

Zastosowanie najnowocześniejszych materiałów pozwoliło zredukować wagę o ponad 10% w porównaniu z klasyczną wersją Fly II


Przemyślana rozmiarówka

Skok rozmiarówki co 0.5m² pozwala zaawansowanym riderom dobrać winga na każde warunki zachowując kompaktową gamę wariantów



Cechy szczególne

Sztywne poszycie o kształcie wygiętej soczewki

Trójwymiarowy kształt poszycia krawędzi natarcia jest uzyskany przez zestaw paneli ułożonych poprzecznie, które zbiegają się przy końcówkach winga. To załamuje strukturę tuby głównej powodując wzrost napięcia materiału w krytycznych sekcjach poszycia – w rezultacie otrzymujemy więcej siły nośnej, a także wyższy kąt krytyczny natarcia skrzydła. Skutkuje to większym przyspieszeniem w słabszych warunkach, a także zwiększa możliwość prowadzenia skrzydła pod mniejszym kątem natarcia dla lepszej kontroli i wyższej prędkości przy silniejszym wietrze.


Otwarte łączenie tuby poprzecznej z poszyciem

Duże „okno” pomiędzy tubą główną, poprzeczną i poszyciem winga pozwala na wyrównanie ciśnienia pomiędzy jego obiema stronami. Poprawia to ogólne osiągi i sprawia, że wing jest jeszcze stabilniejszy.


Koncept o wysokiej nośności

Dzięki wysoce dopracowanej geometrii krawędzi natarcia, każdy z wingów generuje maksimum ciągu (mocy i przyspieszenia) dla swojego rozmiaru. To pozwoliło uzyskać drastyczny wzrost zakresu wiatrowego, co przekłada się na możliwość używania mniejszego winga przy tej samej sile wiatru. W rezultacie otrzymujemy większą manewrowość i więcej kontroli.


Różnice w kształcie - Fly II vs Fly II Pro

Fly II i Fly II PRO są do siebie bardzo zbliżone. Główne różnice w kształcie to średnica tuby krawędzi natarcia (w PRO jest znacznie cieńsza) oraz to, że - przy bardziej płaskim profilu równoważącym większą sztywność materiału Aluula, czasza Fly PRO wydaje się nieco mniejsza, gdy jest rozłożona na płasko.


Panele poszycia ułożone poprzecznie

Wingi Fly II Pro wykorzystują poprzeczny układ paneli, które utrzymują swój kształt pod obciążeniem i rozciągają się znacznie mniej z upływem czasu. Po każdej stronie skrzydła znajdują się teraz 4 zszyte panele poprzeczne, w porównaniu do tylko 2 w poprzednim modelu, co znacznie zwiększa stabilność kształtu.


Zintegrowane listwy na krawędzi spływu

Kompozytowe listwy wszyte w poszycie tworzą płaską krawędź spływu, minimalizując trzepotanie.


Unikalne carbonowe rączki

Skalibrowane pozycje zapewniające zrównoważony lot bez wysiłku, ergonomiczna konstrukcja zmniejszająca zmęczenie i ustawiająca skrzydło pod optymalnym kątem do wiatru. Zastosowanie carbonu dodatkowo zmniejsza wagę i poprawia sztywność tych opatentowanych rączek w Fly II Pro.


Rozkład naprężeń w krawędzi natarcia

Tuba główna wykorzystująca materiały ALUULA AERIS X - zapewniający wytrzymałość i sztywność w centralnej części oraz ALUULA AERIS - zapewniający trwałe i ultralekkie tipy winga


Wysokiej jakości tuby z systemem zapobiegającym skręcaniu się

Mocowanie "balona" w różnych miejscach w rękawie krawędzi natarcia zapobiega jego skręcaniu, a tym samym chroni go przed pęknięciem podczas pompowania. Sprawia również, że wymiana pęcherza jest bardzo łatwa i zapewnia długotrwałą stabilność kształtu. Pęcherz wyprodukowany w Niemczech.


Materiał czaszy

Panele krawędzi spływu są wykonane z materiału Challenge Code 95, który zapewnia wyjątkową sztywność i długotrwałą stabilność kształtu. Poprzeczne panele utrzymują kształt pod obciążeniem i zwiększają odporność na rozciąganie.


ALUULA Aeris X

Czarny materiał w centralnej części winga na tubie głównej i poprzeczce. Nowe materiały ALUULA zapewniają cieńszą i sztywniejszą krawędź natarcia i środkową rozpórkę niż kiedykolwiek wcześniej.


ALUULA Aeris

Lekkie końcówki krawędzi natarcia i poprzeczki. Najsztywniejszy i najlżejszy materiał, pozwalający na zmniejszenie średnicy pompowanego szkieletu winga.


Zalecane rozmiary

Waga ridera 40-60kg 60-85kg 85-100kg +
30-40+ kts 3.5m 3.5m 3.5-4.0m
25-35 kts 3.5m 3.5-4.0m 4.0-4.5m
20-30 kts 3.5-4.0m 3.5-4.5m 4.5-5.0m
16-25 kts 4.0-4.5m 4.0-5.0m 5.0-5.5m
12-20 kts 4.5-5.0m 4.5-5.5m 5.5-6.0m
8-15 kts 5.0-5.5m 5.0-6.0m 6.5m*

*Minimalny rekomendowany wiatr dla ridera powyżej 100kg = 10 - 12kts


 

Potrzebujesz błyskawicznej odpowiedzi lub porady? Porozmawiaj z nami na czacie. Jesteśmy aktywni od 9.00 do 17.00 CET.

Jeśli jesteśmy nieaktywni - możesz zostawić nam wiadomość.

​+48 513 020 570

Dla tych, którzy preferują rozmowy telefoniczne - oto nasz numer. Do usłyszenia.

Specyfikacja
Powierzchnia (m²) Rozpiętość winga (cm) Długość poprzeczki (cm) Aspect Ratio Rodzaj rączek Przezroczyste okno Ciśnienie tuby głównej (psi) Ciśnienie poprzeczki (psi) Zalecana długość leasha (cm) Waga (kg)
3.5 299 161 2,55 Sztywne Tak 9.5 10 100 2,2
4.0 316 169 2,51 Sztywne Tak 9.5 10 100 2,3
4.5 333 180 2,46 Sztywne Tak 9 9.5 120 2,4
5.0 348 192 2,42 Sztywne Tak 9 9.5 120 2,5
5.5 364 201 2,31 Sztywne Tak 8.5 9 120 2,6
6.0 374 215 2,33 Sztywne Tak 8.5 9 140 2,8
6.5 389 229 2,33 Sztywne Tak 8 8.5 140 3
Najlepsze marki + WIĘCEJ