Opierając się na sukcesie 2023 Flight EVO IV, najbardziej zaawansowany technologicznie żagiel do foila NeilPryde został ponownie przeprojektowany, aby zaspokoić wciąż rosnące wymagania najlepszych zawodników PWA z teamu NP.
Cały żagiel jest modelowany w 3D w jego rzeczywistym kształcie, z uwzględnieniem twistu krawędzi spływu i krzywizny liku przedniego.
Czterowarstwowy panel liku przedniego pozwolił projektantom precyzyjnie zaprojektować rozkład obciążeń w tym obszarze, gwarantując optymalną pracę żagla. Listwy wykonane w całości z carbonu zapewniają najlepszy refleks, stabilność profilu i niską wagę.
Mocne strony
Bezkompromisowe osiągi
RS:Flight jest w pełni skoncentrowany na prędkości na trasie wyścigu, zapewniając ogromną moc i doskonałą stabilność
Zoptymalizowany do foila
Zaprojektowany wyłącznie z myślą o ściganiu na foilu, RS:Flight wykorzystuje cechy konstrukcyjne, które nie są możliwe do zastosowania w żaglach do pływania z finem ze względu na potrzebę lepszej amortyzacji wiatru i fali
Sztywny profil
Dzięki 7-listwowej (6 listew w 4.3 i 4.9), 4-kamberowej konstrukcji RS:Flight jest super stabilny, zapewniając doskonałe prowadzenie w warunkach przeżaglowania
Aerodynamiczna perfekcja
Zastosowanie zaawansowanych metod CFD pozwoliło projektantom zoptymalizować przepływ powietrza w stopniu nieosiągalnym tradycyjnymi metodami
Cechy szczególne
- Rurkowe listwy węglowe w systemie Airflow - Carbonowe listwy rurkowe są ułożone tak, by stawiać minimalny opór. Ich układ uwzględnia pochylenia żagla na halsie. Poprawia to przepływ powietrza wokół żagla, gwarantując jeszcze lepsze osiągi prędkościowe.
- Wewnętrzne nadruki - Korpus żagla jest wykonany z laminowanych paneli z grafiką umieszczoną wewnątrz. Gwarantuje to lekką i trwałą konstrukcję odporną na odbarwienia.
- Przezroczyste okno Ultra Clear - Lekki i wyjątkowo przejrzysty materiał okna.
- Lite skin Aramid - Niezwykle wytrzymały, odporny na ścieranie i lekki materiał. Nowość w żaglach NeilPryde na rok 2024.
- Poczwórne panele przy maszcie - 4 poziomy materiału kieszeni masztowej zapewniają optymalny rozkład potężnych naprężeń w tym kluczowym dla osiągów żagla obszarze. Taka konstrukcja pozwala na bardzo mocne napięcie żagla po maszcie i gwarantuje optymalną aerodynamikę krawędzi natarcia.
- Kształt High Aspect - Kształt RS:Flight ma znacznie wyższe aspect ratio RS:Racing. Większa długość po maszcie i skrócony bom pozwalają żaglowi na maksymalne wykorzystanie każdego podmuchu wiatru i poprawiają maksymalną prędkość w stosunku do wiatru oraz łatwość żeglugi z wiatrem i na wiatr.
- Mocne naprężenie krawędzi spływu - Ponieważ pływając z foilem lecisz nad chopem, nie jest on aż tak dużym problemem jak przy surfowaniu z finem. RS:Flight został zaprojektowany z większym napięciem liku wolnego niż żagle slalomowe. Zwiększa to przyspieszenie i wydajność oraz pozwala na użycie mniejszego żagla.
- Nowe materiały liku przedniego i rogu halsowego - Materiały Taffeta i Lite skin Aramid, niestosowane wcześniej w żaglach race, pozwoliły projektantom poprawić trwałość i zwiększyć odporność na rozciąganie, aby stworzyć jeszcze bardziej responsywny i konkurencyjny żagiel regatowy.
- Carbonowe usztywnienia krawędzi natarcia - Specjalne żebra zostały naszyte w górnej części kieszeni masztowej stabilizując profil wokół listew, na których nie ma kamberów. Poprawia to stabilność i wydajność zmniejszając opór oraz gwarantuje poprawną rotację.
Potrzebujesz błyskawicznej odpowiedzi lub porady? Porozmawiaj z nami na czacie. Jesteśmy aktywni od 9.00 do 17.00 CET.
Jeśli jesteśmy nieaktywni - możesz zostawić nam wiadomość.
+48 513 020 570
Dla tych, którzy preferują rozmowy telefoniczne - oto nasz numer. Do usłyszenia.